Retour- en teruggavebeleid

Retour- en teruggavebeleid

Wat is het tijdsbestek om gebruik te maken van de terugbetalingsoptie ?

  • Wij hanteren retourtermijn van 30 dagen, behalve op onze verse producten.

Wie betaalt de verzendkosten bij retourneren ?

  • Wij betalen u de eventuele verzendkosten retour als u een kassabon of factuur hiervan kan bijvoegen.

Wat moet ik doen om een retour aan te melden ?

  • U kunt contact met ons opnemen per email of u kunt gebruik maken van ons retourformulier.

Wat is het beleid voor defecte / kapotte producten ?

  • Ruilen of geld retour inclusief retour verzendkosten. Stuur eerst een email met een foto van het defect met een beschrijving wat er kapot is, dan kunnen we samen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Wat is het beleid voor producten die niet kapot zijn, maar de klant wilt ze retourneren omdat ze van gedachten zijn veranderd over de aankoop ?

  • Mag gewoon geretourneerd worden, kan zijn dat het niet in smaak valt, geen probleem, behalve verse producten. En alleen in de originele verpakking. Voor etenswaren geld ook dat de verpakking niet geopend mag zijn.